مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 12:302022-12-07اقتصادي

راه آهن گیلان از پروژه های مهم ریلی ایران است


معاون ساخت و توسعه راه آهن کشور، راه آهن گیلان را از پروژه های مهم ریلی ایران خواند و گفت: در آینده نزدیک عملیات زیرساختی و ریل گذاری تا ایستگاه پیربازار و نیز اتمام پروژه راه آهن رشت - بندرکاسپین در موعد مقرر به اتمام می رسد.

- عباس خطیبی امروز در دیدار با استاندار گیلان، به اهمیت راه آهن گیلان در رشد چشمگیر اقتصاد ناشی از صادرات اشاره کرد و گفت: تمام تلاش برای است که در آینده نزدیک با تامین مصالح و همیاری متولیان و مجریان، عملیات زیرساختی و ریل گذاری تا ایستگاه پیربازار و نیز اتمام پروژه راه آهن رشت - بندرکاسپین در موعد مقرر به اتمام برسد.

معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های کشور، راه آهن گیلان را از پروژه های مهم ریلی ایران خواند و با اشاره به پیشرفت خوب آن تاکنون، افزود: دولت سیزدهم برای تکمیل راه آهن رشت - بندرکاسپین و همچنین رشت - آستارا اهتمام جدی دارد.

اسدالله عباسی نیز، با اشاره به بازدید اخیر خود از روند عملیات اجرایی پروژه راه آهن رشت - بندرکاسپین در سفر به شهرستان بندرانزلی، اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه و رونق اقتصادی کشور برای دولت سیزدهم بسیار حائز اهمیت است و باید با مدیریت جهادی از تمام توان برای اتمام این مهم بهره مند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن گیلان از پروژه های مهم ریلی ایران است

راه آهن گیلان از پروژه های مهم ریلی ایران است